مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 دی 1402 ساعت 14:252023-12-30سياسي

معاون پارلمانی رییس جمهور: باید اصل مشارکت در انتخابات به خوبی در جامعه تبیین شود


باید اصل مشارکت در انتخابات به خوبی در جامعه تبیین شود.

- معاون پارلمانی رییس جمهور: باید اصل مشارکت در انتخابات به خوبی در جامعه تبیین شود ایسنا/مرکزی معاون پارلمانی رییس جمهور گفت: باید اصل مشارکت در انتخابات به خوبی در جامعه تبیین شود.

سید محمد حسینی نهم دیماه 1402 در جریان سفر به استان مرکزی و در حاشیه مراسم بزرگداشت 9 دی، در جمع خبرنگاران بیان کرد: دولت سیزدهم در موضوع انتخابات پیش رو، خود را به اجرای راهبردهای چهارگانه مطرح شده از سوی مقام معظم رهبری شامل مشارکت، رقابت، سلامت و امنیت انتخابات مکلف می داند.

وی تصریح کرد: با اطلاع رسانی مطلوب که از سوی وزارت کشور انجام شد، در بحث پیش ثبت نام و ثبت نام داوطلبین انتخابات مجلس شورای اسلامی، شرایط متفاوتی را نسبت به دوره های قبل شاهد هستیم و خوشبختانه شور و نشاط مناسبی ایجاد شده و افراد مختلف با گرایش های و سلایق متنوع سیاسی و اقتصادی و .

در انتخابات حضور خواهند داشت.

حسینی با اشاره به تبیین اصل مشارکت در انتخابات پیش رو، گفت: لازم است که جایگاه مجلس شورای اسلامی، اختیارات و وظایف آن به خوبی در بین مردم تبیین شود و در کنار آن امنیت و نظارت بر انتخابات توسط وزارت کشور و دستگاه های امنیتی به خوبی اجرایی می شود و امیدواریم که انتخاباتی باشکوه برگزار شود که قطعا پشتوانه ای بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون پارلمانی رییس جمهور: باید اصل مشارکت در انتخابات به خوبی در جامعه تبیین شود

معاون پارلمانی رییس جمهور: باید اصل مشارکت در انتخابات به خوبی در جامعه تبیین شود