مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1402 ساعت 07:502024-01-20ورزشي

پیست اسکی خوشاکو ارومیه بازگشایی می شود


تا روزهای پایانی هفته آینده آماده سازی فضا و محل پیست اسکی خوشاکو به پایان رسیده و این پیست برای اولین بار در سال جاری، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، غلامحسین عماری فرماندار ارومیه اظهار داشت: برنامه ریزی برای برگزاری مراسم های نشاط آفرین در سطح جامعه بخصوص برای جوانان و دانش آموزان لازم است.

وی افزود: جوانان سرمایه کشور بوده و استفاده از ظرفیت جوانان در حوزه های فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و علمی را از شاخصه های برتر نظام جمهوری اسلامی ایران است.

فرماندار شهرستان ارومیه با بیان اینکه می توان از ظرفیت رسانه ملی برای امید بخشی بین جوانان و با استفاده از میز گردها و همایش هایی در ایام دهه فجر استفاده کرد، گفت: از این فرصت می توان جهت شناسایی و احصای مهمترین خواسته های جوانان و انتظارات خود از نمایندگان استفاده کرد و از نظرات جوانان بهره برد.

عماری ادامه داد: می توان از جوانان مؤثر و موفق در حوزه های علمی و ورزشی و سیاسی در ادارات مختلف در قالب روز جوان تجلیل کرد.

وی با اشاره به انتخابات از رسانه ملی خواست تا برنامه هایی از جوانانی که امسال رأی اولی هستند و اولین تجربه حضور در پای صندوق های رأی دارند تهیه و به طور ویژه پرداخت کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیست اسکی خوشاکو ارومیه بازگشایی می شود

پیست اسکی خوشاکو ارومیه بازگشایی می شود