مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 دی 1402 ساعت 00:472024-01-07ورزشي

کاله، لیاقت برد برابر طبیعت را نداشت/ شرمنده هواداران شدیم


سرمربی تیم کاله مازندران پس از شکست تیمش برابر طبیعت تهران درهفته سیزدهم لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور گفت که تیمش لیافت برد برابر تیم طبیعت را نداشت و بابت این شکست شرمنده هواداران آملی شده است.

- ایسنا/مازندران سرمربی تیم کاله مازندران پس از شکست تیمش برابر طبیعت تهران درهفته سیزدهم لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور گفت که تیمش لیافت برد برابر تیم طبیعت را نداشت و بابت این شکست شرمنده هواداران آملی شده است.

علی آرزومندی یکشنبه شب 17 دی ماه پس از شکست 100 بر 77 تیم کاله برابر میهمانش طبیعت تهران در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: مسئولیت این شکست با من هست و تلاش خواهیم کرد در بازی های آینده این شکست را با پیروزی جبران کنیم.

وی با بیان اینکه در مجموع در این مسابقه بازیکنان تیم کاله در پرتاپ های 3 امتیازی و حتی پرتاپ پنالتی تمرکز لازم را نداشتند، تصریح کرد: واقعا بازی عجیب وغریبی بود، توپ های ما قصد وارد سبد شدن تیم طبیعت را نداشت! سرمربی تیم کاله مازندران با بیان اینکه من فکرمی کنم که درهرچند سال یک باراین نوع اتفاق ها در بسکتبال کشور رخ می دهد، اضافه کرد: این اتفاق بد متاسفانه در بازی خانگی و برای تیم کاله رقم خورد که از این بابت شرمنده هوادارانی شدیم که در این بازی حمایت خوبی از بازیکنان ما کرده بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاله، لیاقت برد برابر طبیعت را نداشت/ شرمنده هواداران شدیم

کاله، لیاقت برد برابر طبیعت را نداشت/ شرمنده هواداران شدیم