مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 دی 1402 ساعت 13:222024-01-11اجتماعي

هشدار بارش برف و کولاک در ارتفاعات تهران


معاون عمرانی فرمانداری تهران در خصوص بارش برف و باران و وزش باد شدید از بعدازظهر امروز پنج شنبه در ارتفاعات شمال تهران به هموطنان هشدار داد.

-  معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری تهران سعیـد بشیــری امروز پنجشنبه 21 دی ماه 1402 در گفت وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس با اشاره به هشدار نارنجی هواشناسی تهران مبنی بر تشدید فعالیت سامانه بارشی همراه با بارش برف اظهار داشت: از بعدازظهر امروز پنج شنبه 21 دی ماه تا بعدازظهر فردا جمعه در مناطق شمالی تهران از جمله ارتفاعات وردیج و واریش و امام زاده داود (ع) شاهد بارش باران و برف، بارش تگرگ، وزش باد شدید، مه گرفتگی و کاهش محسوس دما و کاهش دید خواهیم بود.

وی گفت: در مناطق سردسیر و ارتفاعات، بارش برف و کولاک، احتمال وقوع بهمن، اختلال در تردد در جاده های کوهستانی، امکان سیلابی شدن مسیل ها و طغیان رودخانه ها، آب گرفتگی و یخ زدگی معابر، خطر صاعقه، خسارت به محصولات کشاورزی و .

پیش بینی شده است.

  بشیری به هموطنان توصیه کرد از سفرهای غیرضروری در گردنه های برفگیر،کوهنوردی، پرواز با چتربال و هواپیمای آموزشی خودداری کنند.

معاون عمرانی فرمانداری تهران به شهروندان توصیه کرد قبل از تردد در جاده های کوهستانی از سالم بودن تجهیزات فنی و گرمایشی خودروی خود مطمئن بوده و از توقف و تردد در حاشی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار بارش برف و کولاک در ارتفاعات تهران

هشدار بارش برف و کولاک در ارتفاعات تهران