مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 دی 1402 ساعت 01:552024-01-12بين الملل

نمی باریم مگر این که...!


برخی از تحلیلگران غربی معتقدند که حملات آمریکا و انگلیس به یمن با هدف تحت الشعاع قرار دادن نتیجه دادگاه لاهه صورت پذیرفته است.

با این توضیح که اسناد حاکی از جنایات جنگی اسراییل به این دادگاه بین المللی که از سوی کشور آفریقای جنوبی ارائه شده است به اندازه .

- فارس پلاس؛ حسین شریعتمداری در یادداشتی نوشت: 1- دیروز بن رودز معاون سابق امنیت ملی دولت اوباما در واکنش به حمله نظامی آمریکا و انگلیس به یمن، خطاب به این دو کشور گفت: وقتی با ائتلاف چندین ساله نتوانستید یمن را شکست بدهید، با این حملات هوایی دنبال چه هستید و چه کاری از شما ساخته است؟! اشاره او به ائتلاف پیشین 17 کشور علیه یمن است که به ادعای ارتش عربستان (در آغاز درگیری ) قرار بود ظرف 3 روز و یا حداکثر یک هفته، مقاومت یمن را درهم شکند! ولی آن جنگ تمام عیار بیش از 8 سال به درازا کشید و ائتلاف یاد شده که عربستان و امارات دو عضو اصلی آن بودند، دست از پا درازتر مجبور به عقب نشینی شده و به آتش بس روی آوردند.

گفتنی است که در ائتلاف شکست خورده قبلی، برخلاف ائتلاف اخیر، آمریکا و انگلیس و اسراییل، حضور خود را در ائتلاف رسماً اعلام نکرده بودند ولی در ائتلاف اخیر آشکارا و بی پرده وارد کار زار شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمی باریم مگر این که...!

نمی باریم مگر این که...!