مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 دی 1402 ساعت 14:452024-01-07ورزشي

برای صعود به لیگ دسته اول فوتبال می جنگیم/ مسئولین به تیم بعثت توجه کنند


مدیرعامل باشگاه بعثت کرمانشاه به صدرنشینی تیم بعثت در رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال کشور اشاره کرد و گفت: برای صود تیم به لیگ دسته اول فوتبال می جنگیم.

- ایسنا/کرمانشاه مدیرعامل باشگاه بعثت کرمانشاه به صدرنشینی تیم بعثت در رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال کشور اشاره کرد و گفت: برای صود تیم به لیگ دسته اول فوتبال می جنگیم.

افشین حسنی، امروز(17 دی) در نشستی خبری، با اشاره به حضور چهار تیم باشگاه بعثت در رقابت های لیگ فوتبال، اظهار کرد: سرآمد تیم های لیگی ما، تیم بزرگسالان بعثت است که در رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال کشور حضور دارد.

وی ادامه داد: تیم بعثت کرمانشاه به فاصله دو هفته مانده به پایان نیم فصل اول لیگ دسته دوم فوتبال، صدرنشین گروه دوم این رقابت ها است.

مدیرعامل باشگاه بعثت کرمانشاه تصریح کرد: هشت تیم از 14 تیمی که با آنها همگروه هستیم، حامیان مالی قدرتمندی دارند که برای آنها میلیاردی هزینه کرده اند و در مقابل تیم ما با کمبود امکانات مواجه و بدون حامی مالی است.

وی تاکید کرد: پیش از شروع این فصل از رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال مکاتباتی را با مسئولین استان داشتیم تا به تیم ما بلحاظ امکانات مورد نیاز همچون زمین تمرین، خوابگاه و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای صعود به لیگ دسته اول فوتبال می جنگیم/ مسئولین به تیم بعثت توجه کنند

برای صعود به لیگ دسته اول فوتبال می جنگیم/ مسئولین به تیم بعثت توجه کنند