مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 دی 1402 ساعت 20:552024-01-13حوادث

پلیس درتعقیب عامل فراری جنایت مسلحانه در بزم شبانه !


در حالی که گروه ویژه ای از کارآگاهان پلیس آگاهی در تعقیب عامل فراری جنایت مسلحانه باغون آباد مشهد هستند، قاضی ویژه قتل عمد قاطعانه به افرادی هشدار داد که امکانات و ابزاری را برای اختفای متهم فراری در اختیار وی می گذارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخراسان، اولین شب دی ماه در تقویم سال 1402 ورق خورده بودکه ناگهان صدای شلیک های وحشتناک در یکی از کوچه های منطقه باغون آباد مشهد ،اهالی را از خانه هایشان بیرون کشید.

چشمان حیرت زده و نگران رهگذران نیز به صحنه ای از یک نزاع7نفره هولناک دوخته شده بود که در یک لحظه جوان 26 ساله ای غرق در خون روی زمین افتاد و بدین ترتیب همه عاملان نزاع در حالی از محل گریختند که جوان مجروح در بیمارستان طالقانی مشهد بر اثر عوارض ناشی از اصابت بیش از80 گلوله ساچمه ای جان سپرد.

طولی نکشید که با حضور قاضی ویژه قتل عمد مشهد در محل نزاع مرگبار تحقیقات جنایی آغاز و مشخص شد که عاملان نزاع در یکی از باغ های اطراف به دورهمی شبانه نشسته بودند که پس از مصرف مشروبات الکلی و با انگیزه ای نامعلوم با یکدیگر به مشاجره پرداخته اند که در این میان جوانی به نام سجاد داد محمدی با برداشتن اسلحه وینچستر از صندوق عقب پراید، به سمت امیر-ق شلیک کرده و او  را به قتل رسانده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلیس درتعقیب عامل فراری جنایت مسلحانه در بزم شبانه !

پلیس درتعقیب عامل فراری جنایت مسلحانه در بزم شبانه !