مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1402 ساعت 15:152024-01-20سياسي

اعلام آمادگی سودان برای از سرگیری روابط با ایران


وزیر امور خارجه سودان در دیدار معاون اول رییس جمهور ضمن ابراز ناخرسندی از قطع روابط دیپلماتیک سودان با ایران در سال 2015 به دلیل فشارهای خارجی، - وزیر امور خارجه سودان در دیدار معاون اول رییس جمهور ضمن ابراز ناخرسندی از قطع روابط دیپلماتیک سودان با ایران در سال 2015 به دلیل فشارهای خارجی، از آمادگی این کشور برای ازسرگیری روابط سیاسی خبر داد.

به گزاش ایسنا، محمد مخبر در علی الصادق علی درحاشیه اجلاس سران جنبش عدم تعهد در اوگاندا، با ابراز علاقه مندی دولت و ملت جمهوری اسلامی ایران به مردم سودان و ادامه روابط سیاسی، بر مواضع مشترک دو کشور در حمایت از مردم مظلوم فلسطین تاکید کرد و خواستار افزایش تلاشهای کشورهای اسلامی برای توقف جنایات بر علیه مردم مظلوم غزه شد.

معاون اول رییس جمهور با بیان اینکه امروز بواسطه مجاهدت گروههای مقاومت فلسطینی هژمونی رژیم صهیونیستی و حامی اصلی آن یعنی دولت آمریکا در منطقه شکسته شده و به جای تقابل در میدان نبرد بدنبال انتقام گیری از زنان و کودکان فلسطینی هستند، بر ضرورت افزایش فشارهای بین المللی برای رفع محاصره غزه و امداد رسانی فوری به مردم مظلوم این منطقه تاکید کرد.

معاون اول رییس جمهور همچنین ضمن ابراز تأسف عمیق از ناآرامی ها و درگیری های اخیر در سودان با توطئه چینی برخی مداخله کنندگان خارجی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام آمادگی سودان برای از سرگیری روابط با ایران

اعلام آمادگی سودان برای از سرگیری روابط با ایران