مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 دی 1402 ساعت 18:002024-01-19بين الملل

یونیسف: غزه خطرناک ترین نقطه در جهان برای کودکان است.


معاون رییس صندوق کودکان ملل متحد (یونیسف) گفت که غزه خطرناک ترین نقطه در جهان برای کودکان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، تد شیبان معاون رییس صندوق کودکان ملل متحد (یونیسف) امروز (29 دی) پس از بازدید خود از غزه، در بیانیه ای این منطقه را خطرناک ترین نقطه برای کودکان توصیف کرد.

او در بیانیه ای که در وبسایت یونیسف منتشر شده است، گفت: در جریان بازدید سه روزه ای که از نوار غزه داشتم با سازمان های منطقه ای و بین المللی در ارتباط بودم و روند پاسخ به نیاز ها و کیفیت ارائه کمک های بشردوستانه در مقایسه با آخرین بازدید خود که دو ماه پیش بود را بررسی کردم .

این مقام سازمان ملل گفت که با کودکان و خانواده هایی در غزه دیدار کرده که به عقیده او درگیر بدترین شرایطی هستند که تاکنون مشاهده کرده است.

تد شیبان تأکید کرد: نوار غزه در مقایسه با آخرین بازدیدی که دو ماه پیش انجام دادم، به مراتب فاجعه بارتر و شبیه یک نابودی تمام عیار بود .

او همچنین غزه را خطرناک ترین نقطه برای کودکان توصیف کرد و گفت که جنگ فعلی علیه کودکان است، اما به نظر می رسد کسی قصد گوش دادن به این واقعیت ها را ندارد.

در این راستا وزارت بهداشت غزه امروز (29 دی) در صد و پنجمین روز جنگ در این منطقه، از افزایش تعداد شهدا به 24762 نفر خبر داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یونیسف: غزه خطرناک ترین نقطه در جهان برای کودکان است.

یونیسف: غزه خطرناک ترین نقطه در جهان برای کودکان است.