مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 دی 1402 ساعت 19:152024-01-01بين الملل

هیئت امنیتی رژیم صهیونیستی به قاهره می رود


منابع آگاه اعلام کردند که یک هیئت امنیتی اسراییلی قرار است امروز -دوشنبه- وارد قاهره شود تا مرحله جدیدی از تبادل اسیران با جنبش حماس را مورد بررسی قرار دهد.

- منابع آگاه اعلام کردند که یک هیئت امنیتی اسراییلی قرار است امروز -دوشنبه- وارد قاهره شود تا مرحله جدیدی از تبادل اسیران با جنبش حماس را مورد بررسی قرار دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، منابع نزدیک به این مذاکرات به سایت الشرق گفتند، مذاکرات بر این متمرکز است که جنبش حماس 40 اسیر اسراییلی سالخورده، بیمار، زخمی، زن و افراد کمتر از 18 سال را آزاد کند و در مقابل چند صد اسیر فلسطینی آزاد شوند و آتش بس به صورت کامل در نوار غزه برای مقطع زمانی 21 تا 30 روز برقرار شود.

این منابع اعلام کردند که در این مذاکرات عقب نشینی یگان هایی از ارتش رژیم صهیونیستی از مرکز نوار غزه به مرزها و افزایش مقادیر مواد غذایی، سوخت و دارو که وارد نوار غزه می شود و بازگشت تعدادی از آوارگان به مناطقشان در شمال نوار غزه مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

این منابع گزارش دادند که مذاکرات در حال بررسی مشخصات اسرای فلسطینی است که اسراییل آنها را آزاد خواهد کرد و پس از این دور، مذاکراتی بر سر توافق جامع برای آزادی همه اسرای اسراییلی در ازای تعداد توافق شده درمورد اسیران فلسطینی انجام خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیئت امنیتی رژیم صهیونیستی به قاهره می رود

هیئت امنیتی رژیم صهیونیستی به قاهره می رود