مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 دی 1402 ساعت 09:402023-12-30اقتصادي

توسعه 50 کیلومتر شبکه برق در مناطق شمال غرب اهواز


مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز گفت: به منظور ارائه خدمات مطلوب به تقاضاهای شهروندان و در راستای برق رسانی به مناطق مختلف شهری و روستایی حدود 50 کیلومتر شبکه برق در بخش هایی از مناطق شمال غرب شهرستان اهواز توسعه و احداث شد.

- ایسنا/خوزستان مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز گفت: به منظور ارائه خدمات مطلوب به تقاضاهای شهروندان و در راستای برق رسانی به مناطق مختلف شهری و روستایی حدود 50 کیلومتر شبکه برق در بخش هایی از مناطق شمال غرب شهرستان اهواز توسعه و احداث شد.

عبدالحمید عباس شیاری در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: به منظور ارائه خدمات مطلوب به تقاضاهای شهروندان و در راستای برق رسانی به مناطق مختلف شهری و روستایی حدود 50 کیلومتر شبکه برق در بخش هایی از مناطق شمال غرب اهواز با اعتبار بیش از 674 میلیارد ریال توسعه و احداث شد.

وی گفت: امروزه برق به عنوان مهمترین زیرساخت خدمات شهری محسوب شده است و توسعه شهری بدون خدمات برق عملی نخواهد شد که در این راستا لازم است با برنامه ریزی مستمر توسط واحدهای مهندسی نسبت به طراحی شبکه برق در مناطق جدید اقدام شود.

شیاری افزود: با برنامه ریزی های انجام شده از ابتدای سال تاکنون اقدامات خوبی در زمینه توسعه و احداث شبکه در کلانشهر اهواز صورت گرفته که در این راستا یکی از مناطقی در دستور کار این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه 50 کیلومتر شبکه برق در مناطق شمال غرب اهواز

توسعه 50 کیلومتر شبکه برق در مناطق شمال غرب اهواز