مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 دی 1402 ساعت 15:402024-01-03اقتصادي

در مواجهه با رمزارزها نگاه توسعه ای و بهره برداری از فرصت ها نداشتیم


مواجهه با پدیده رمزارزها در ایران مراحلی از جمله بی تفاوتی، انسداد، محدود کردن و در ماه های اخیر ساماندهی و تنظیم گیری را طی کرده که همگی فاقد نگاه توسعه ای و بهره برداری از فرصت ها است.

- رییس هیات مدیره انجمن فین تک گفت: مواجهه با پدیده رمزارزها در ایران مراحلی از جمله بی تفاوتی، انسداد، محدود کردن و در ماه های اخیر ساماندهی و تنظیم گیری را طی کرده که همگی فاقد نگاه توسعه ای و بهره برداری از فرصت ها است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهدی فاطمیان در نشست سیاستگذاری رمزارزها و رمزدارایی ها و جایگاه آن در نظام ارزی کشور اظهار کرد: مواجهه با پدیده رمزارزها در ایران مراحلی از جمله بی تفاوتی، انسداد، محدود کردن و در ماه های اخیر ساماندهی و تنظیم گیری را طی کرده که همگی فاقد نگاه توسعه ای و بهره برداری از فرصت ها است.

پذیرش این پدیده به عنوان دارایی، ارز یا ابزار مبادلات خارجی، مزایای متعددی از جمله وثیقه گذاری، دور زدن تحریم های مالی و تامین مالی خارجی را برای ایران فراهم می کند.

به رسمیت شناختن رمزارزها به منزله محدود شدن سیاست پولی نیست وی با بیان اینکه در حال حاضر با رسمیت بخشی به حوزه رمزارزها و رمزدارایی ها فاصله داریم، گفت: ولی اگر فرض کنیم که در آینده نهاد حاکمیتی تصمیم میگیرد این پلتفرم ها را به رسمیت بشناسد، آن ها میتوانند ابزار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در مواجهه با رمزارزها نگاه توسعه ای و بهره برداری از فرصت ها نداشتیم

در مواجهه با رمزارزها نگاه توسعه ای و بهره برداری از فرصت ها نداشتیم