مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 دی 1402 ساعت 12:502024-01-05سياسي

خون شهید سلیمانی ماهیت اسراییل را برای جهان نمایان ساخت


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان با عنوان اینکه خون شهید سلیمانی ماهیت اسراییل را نمایان ساخت، گفت: مجاهدت های شهید سلیمانی به گونه ای بود که دشمنان اسلام و انقلاب حتی از تصویر و نام این شهید هم در هراس هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، حجت الاسلام سیدمحمد سادات در سخنرانی قبل از خطبه های نماز جمعه این هفته مسجد جامع شهر سنندج با بیان اینکه به برکت خون شهید سلیمانی و شهدای جبهه مقاومت، همه دنیا ماهیت رژیم صهیونیستی را فهمیده است، اظهار کرد: به همین دلیل در کشورهای اروپایی و امریکایی راهپیمایی های چند هزار نفری ضد اسراییل و امریکا جنایتکار برگزار می شود.

وی تصریح کرد: اگر روزی رییس جمهور امریکا سمت یکی از این کشورها اخم می کرد کودتا در آن شکل می گرفت و دولت مرکزی آن ساقط می شد، اما امروز به برکت خون شهید سلیمانی و ایثارگری این شهید والامقام دیگر کسی برای امریکا و ایادی آن ارزشی قائل نیستند.

وی افزود: مردم سلحشور یمن در برابر رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی ایستاده و اجازه تردد به کشتی های تجاری آنان را در باب المندب و دریای احمر نمی دهند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان با بیان اینکه صلابت و قدرت جبهه مقاومت در پرتو مجاهدت های شهیدانی مثل حاج قاسم سلیمانی ممکن شده است، گفت: شهید سلیمانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خون شهید سلیمانی ماهیت اسراییل را برای جهان نمایان ساخت

خون شهید سلیمانی ماهیت اسراییل را برای جهان نمایان ساخت