مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 دی 1402 ساعت 10:502024-01-03سياسي

نشان ملی مادری رونمایی شد/ اعطای اولین نشان ملی مادری به بانوی نیکوکار خراسانی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی بنیاد 15 خرداد، همزمان با تولد مبارک حضرت فاطمه زهرا(سلام الله علیها) و روز زن و مادر، - همزمان با روز زن و مادر به همت بنیاد 15 خرداد ستاد اجرایی فرمان امام؛ نشان ملی مادری رونمایی شد/ اعطای اولین نشان ملی مادری به بانوی نیکوکار خراسانی به همت بنیاد 15 خرداد ستاد اجرایی فرمان امام از نشان ملی مادری رونمایی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی بنیاد 15 خرداد، همزمان با تولد مبارک حضرت فاطمه زهرا(سلام الله علیها) و روز زن و مادر، طی مراسمی در حرم مطهر حضرت معصومه(سلام الله علیها) از نشان ملی مادری رونمایی شد.

آیت الله سیدمحمد سعیدی تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(سلام الله علیها) و نماینده ولی فقیه در استان قم در این مراسم بر اهمیت فرزندآوری در اسلام و همچنین جلوگیری از سقط جنین تاکید کرد.

آیت الله سعیدی تصریح کرد: سقط جنین به معنی کشتن یک انسان است و باید مردم را از عواقب آن آگاه کرد.

تحقیر و بی حرمتی که به خاطر اندیشه های بسیار سخیف نسبت به دختران در عصر جاهلیت می شد امروز هم در جاهلیت مدرن نسبت به دختران و پسران اعمال می شود و عده ای با ناآگاهی قبل از ولادت آن ها را سقط می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشان ملی مادری رونمایی شد/ اعطای اولین نشان ملی مادری به بانوی نیکوکار خراسانی

نشان ملی مادری رونمایی شد/ اعطای اولین نشان ملی مادری به بانوی نیکوکار خراسانی