مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 دی 1402 ساعت 15:552023-12-29سياسي

امام جمعه مشکین شهر: 9 دی روز بصیرت و میثاق ملت با رهبری و ولایت است


9 دی روز بصیرت و میثاق ملت با رهبری و ولایت است و هر زمانی فتنه رخ دهد در مسیر ولایت فقیه حرکت کنید تا دچار گمراهی نشوید و در 9 دی نیز بصیرت و آگاهی ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی باعث خنثی سازی آشوب ها و فتنه دشمنان شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، حجت الاسلام رضا باوقار در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرستان مشکین شهر ضمن دعوت نمازگزاران به تقوای الهی اظهار کرد: در انتخابات پیش رو توجه به 4 محور، رقابت واقعی، سلامت، امنیت و مشارکت بالا که مورد تاکید مقام معظم رهبری نیز است باید جزو اولویت های اصلی باشد.

وی افزود: نتیجه انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در تامین امنیت و پیشرفت کشور بسیار مهم بوده و لذا شرکت در انتخابات و انتخاب فرد اصلح بسیار مهم است و مجلس شورای اسلامی ریل گذاری آینده کشور را انجام می دهد.

امام جمعه مشکین شهر بیان کرد: مشارکت بالای مردم در انتخابات نمایش تجلی وحدت بوده و سبب اقتدار، پیشرفت و تحول جامعه و رفع مشکلات کشور می شود.

باوقار با اشاره به سالروز نهم دی عنوان کرد: جماسه 9 دی روز بصیرت و میثاق ملت با رهبری و ولایت بوده و هم چنین روز شکست دشمنان ملت است و در این روز ملت فهیم و با بصیرت حیله و نیرنگ دشمنان انقلاب اسلامی نقش بر آب کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه مشکین شهر: 9 دی روز بصیرت و میثاق ملت با رهبری و ولایت است

امام جمعه مشکین شهر: 9 دی روز بصیرت و میثاق ملت با رهبری و ولایت است