مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1402 ساعت 09:102024-01-17اقتصادي

محل جدید فعالیت دستفروشان مرکز شهر اهواز تعیین تکلیف می شود


معاون خدمات شهری شهرداری اهواز با اشاره به جمع آوری دست فروشان هسته مرکزی شهر، از تعیین تکلیف محل فعالیت این دستفروشان در آینده نزدیک خبر داد.

- ایسنا/خوزستان معاون خدمات شهری شهرداری اهواز با اشاره به جمع آوری دست فروشان هسته مرکزی شهر، از تعیین تکلیف محل فعالیت این دستفروشان در آینده نزدیک خبر داد.

علی شمسی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: دستفروشی در اهواز شرایط خاصی پیدا کرده و شغل کاذبی شده است و بسیاری از جوانان و خانواده ها به این کار روی آوره اند.

چند روزی است دستفروشان هسته مرکزی شهر جمع آوری شده اند و در تلاش هستیم تا به زودی محلی برای فعالیت دستفروشان واقعی در نظر گرفته شود؛ نه آن هایی که مکان دستفروشی می فروشند یا مغازه دار هستند و چند نفر را به عنوان دستفروش روبه روی مغازه شان مستقر کرده اند.

وی با اشاره به جمع آوری دستفروشان هسته مرکزی شهر پیش از اعلام محل بعدی استقرار دستفروشان افزود: اگر قبل از جمع آوری دستفروشان، جایی را برای فعالیت دستفروشان اعلام می کردیم قطعا حق دستفروشان واقعی ضایع می شد.

شمسی ادامه داد: آمار دقیقی از تعداد دستفروشان نداریم اما به عنوان مثال برآورد می شود در بازار عبدالحمید و بازار کاوه کمتر از 100 دستفروش فعالیت داشته باشند اما وقتی شهرداری می خواهد برنامه ای برای فعالیت دستفروشی د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محل جدید فعالیت دستفروشان مرکز شهر اهواز تعیین تکلیف می شود

محل جدید فعالیت دستفروشان مرکز شهر اهواز تعیین تکلیف می شود