مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1402 ساعت 17:402024-01-20سياسي

البرز میزبان رویداد ملی فناوری های نوین آموزشی می شود


رییس مرکز آموزش عالی امام خمینی استان البرز، گفت: رویداد ملی کارآفرینی و فناوری های نوین آموزشی، با هدف شناسایی، آموزش و معرفی 10 استارتاپ برتر در اول و دوم اسفندماه در البرز برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از فردیس، سید داوود حاجی میر رحیمی، رییس مرکز آموزش عالی امام خمینی استان البرز، در نشست خبری باجمعی از اصحاب رسانه استان، در خصوص رویداد ملی کارآفرینی و فناوری های نوین آموزشی، اظهار کرد: این رویداد با هدف تشکیل و توسعه زیست بوم فناری های نوین آموزشی به همت مرکز آموزش عالی امام خمینی برگزار می شود و اول و دوم اسفند ماه  در نهایت 30 ایده برتر انتخاب می شوند  و موردحمایت نهادهای مختلف قرار می گیرند.

وی هدف از برگزاری این رویداد را توسعه کاربرد فناوری های آموزشی در انتقال و عملیاتی کردن دانش و فناوری های نوین در بخش صنعت، خدمات و کشاورزی عنوان کرد  و افزود: کاربرد فناوری های نوین  از جمله متاورس  بلاگچین و VR  می تواند انقلابی در حوزه کشاورزی ایجاد کند؛ چراکه در هزاره سوم تحولات علم و تکنولوژی در حال انجام است.

  میررحیمی خاطرنشان کرد: لازمه همراهی با تحولات  علم و تکنولوژی منابع انسانی توانمند است که بتواند به سرعت به آخرین اطلاعات و فناوری های روز دسترسی پیدا کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

البرز میزبان رویداد ملی فناوری های نوین آموزشی می شود

البرز میزبان رویداد ملی فناوری های نوین آموزشی می شود