مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 دی 1402 ساعت 20:402024-01-10سياسي

بودجه موسسه رازی از محل دامپزشکی کشور افزایش می یابد


رییس سازمان نظام دامپزشکی کشور گفت: فرمان رهبر معظم انقلاب، در مورد ضرورت حمایت از موسسه رازی لازم الاجراست و نباید روی زمین بماند از این رو بودجه مناسبی به موسسه رازی تخصیص خواهد یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، حامد زارعی، رییس سازمان دامپزشکی کشور، شامگاه چهارشنبه، در بازدید از موسسه رازی و جلسه مشترک با هیأت رییسه این مجموعه و نیز برگزاری شورای مرکزی نظام دامپزشکی، ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع فرهیختگان و دانشمندپرور رازی، اظهار کرد: به واسطه حوزه فعالیت کاری و تحصیلی آشنایی خوبی با موسسه رازی دارم و از اقدامات ارزشمندی که توسط این مجموعه استراتژیک در راستای تأمین سلامت کشور انجام می شود، آگاه هستم.

وی با اشاره به شورای مرکزی سازمان نظام دامپزشکی ایران، افزود: این شورا دارای 17 عضو متشکل از 8 وزیر است که به عنوان تصمیم گیرنده اقدامات این حوزه را بر عهده دارند و هر مسئله ای در بخش دامپزشکی در این شورا مورد بررسی قرار می گیرد.

رییس سازمان نظام دامپزشکی کشور تاکید کرد: یکی از مهمترین موضوعاتی که در این شورا پیگیری می شود، افزایش ضریب نفوذ دانش و فناوری در حوزه های دامپزشکی و حوزه های تک دامپزشکی است که امید است تصمیمات خوبی در این زمینه اتخاذ شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بودجه موسسه رازی از محل دامپزشکی کشور افزایش می یابد

بودجه موسسه رازی از محل دامپزشکی کشور افزایش می یابد