مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1402 ساعت 09:102024-01-20فرهنگي

برگزاری اختتامیه جشنواره تئاتر زندان های استان سمنان


بیست و یکمین جشنواره تئاتر زندان های استان سمنان با رقابت در سه سطح زندانیان، کارکنان و سربازان با معرفی برترین های این دوره از مسابقات به پایان رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، امید کهربایی، مدیرکل زندان های استان سمنان صبح امروز در گفت وگو با خبرنگاران از پایان رقابت های بیست و یکمین جشنواره تئاتر زندان های استان سمنان که هم زمان با سراسر کشور برگزار شد، خبر داد و گفت: این دوره از مسابقات در سه سطح زندانیان، کارمندان و سربازان در استان سمنان برگزار شده است.

کهربایی با اشاره به شرکت بیش از 100 نفر در این دور از مسابقات، تصریح کرد: تلاش ما بر این است تا بتوانیم با ایجاد فضای مناسب و آموزش های لازم در اصلاح و تربیت زندانیان پیش قدم بوده تا بازگشت مجدد به زندان کاهش یابد.

مدیرکل زندان های استان سمنان با بیان اینکه زندانیان در بخش های مختلف در این جشنواره به رقابت پرداختند، تصریح کرد: این جشنواره در بخش های تئاتر خیابانی، تئاتر صحنه، نمایشنامه خوانی و نمایشنامه نویسی برگزار شده است.

وی از شرکت 6 گروه از چهار شهرستان در این جشنواره خبر داد و افزود: هفت اثر در این جشنواره به نمایش گذاشته شد که برترین های آن به جشنواره کشوری راه خواهند یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری اختتامیه جشنواره تئاتر زندان های استان سمنان

برگزاری اختتامیه جشنواره تئاتر زندان های استان سمنان