مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 دی 1402 ساعت 20:152023-12-28پزشكي

دارورسانی درب منزل با نظارت داروخانه/ ایجاد وضعیت پایدار در حوزه شیرخشک


معاون وزیر بهداشت و رییس سازمان غذا و دارو گفت: تدوین دستورالعمل دارورسانی درب منزل در دستور کار قرار دارد تا بر این اساس داروی سالم از طریق داروخانه زیر نظر داروساز از مسیر سالم به دست بیمار واقعی برسد.

- معاون وزیر بهداشت و رییس سازمان غذا و دارو گفت: تدوین دستورالعمل دارورسانی درب منزل در دستور کار قرار دارد تا بر این اساس داروی سالم از طریق داروخانه زیر نظر داروساز از مسیر سالم به دست بیمار واقعی برسد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر سید حیدر محمدی در همایش معاونین غذا و داروی دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی کشور با اشاره به اینکه وضعیت حوزه دارو و تجهیزات پزشکی در سال جاری بهتر از سال گذشته است، اظهار کرد: در حوزه دارو پس از مدتی وقفه در تخصیص ارز، از اواخر تیر ماه شرایط تخصیص و تامین با همکاری بانک مرکزی بهبود یافت.

*کاهش کمبودهای دارویی* وی با اشاره به کاهش کمبودهای دارویی در ماه های اخیر اظهار کرد: داروهای وارفارین و متی مازول داروهایی بودند که طی ماه های اخیر با کمبود مواجه بود که خوشبختانه محموله هایی از این داروها توزیع شد و محموله های بعدی نیز تامین و توزیع خواهد شد.

معاون وزیر بهداشت با تاکید بر اینکه مشکلات ایجاد شده در حوزه شیرخشک در نمای بیرونی و فضای رسانه بیشتر از واقعیت بود، گفت: به دلیل مشکلاتی که در چهار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دارورسانی درب منزل با نظارت داروخانه/ ایجاد وضعیت پایدار در حوزه شیرخشک

دارورسانی درب منزل با نظارت داروخانه/ ایجاد وضعیت پایدار در حوزه شیرخشک