مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 دی 1402 ساعت 07:202024-01-11بين الملل

معرفی متهمان دادگاه منافقین/ مهدی خدایی صفت؛ متهم ردیف دوازدهم


مهدی خدایی صفت متهم ردیف دوازدهم دادگاه رسیدگی به اتهامات اعضای سازمان مجاهدین (منافقین) و از اعضای قدیمی گروهک منافقین است.

- معرفی متهمان دادگاه منافقین/ مهدی خدایی صفت؛ متهم ردیف دوازدهم مهدی خدایی صفت متهم ردیف دوازدهم دادگاه رسیدگی به اتهامات اعضای سازمان مجاهدین (منافقین) و از اعضای قدیمی گروهک منافقین است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهدی خدایی صفت فرزند عباس، متولد تهران از اعضای قدیمی گروهک منافقین است که پس از استمرار فعالیت های خود به نفع تشکیلات در سال 1360 به کردستان متواری و در قسمت رادیوی نفاق شروع به کار می کند.

سپس به فرانسه رفته و از مسئولان به اصطلاح روابط خارجی گروهک می شود.

گفتنی است برادر کوچکتر مشارالیه به نام علی خدایی صفت از کادرهای قدیمی و فعال منافقین بوده و یکی از خواهرانش به نام صدیقه نیز از اعضای شورای رهبری تشکیلات است.

دیگر فعالیت ها و مسئولیت های او عبارت است از مسئول امنیتی بخش روابط گروهک در سال 1360، شرکت در عملیات های تروریستی نظامی مروارید و فروغ جاویدان، مسئول نشست های به اصطلاح سیاسی در پذیرش مقر اشرف، عضو شورای مرکزی منافقین، مسئول طرح و برنامه های شاخه ی نظامی گروهک تروریستی منافقین و مسئول قسمت نشریات و موضوعات به اصطلاح سیاسی در مقر اشرف در یک مقطع.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی متهمان دادگاه منافقین/ مهدی خدایی صفت؛ متهم ردیف دوازدهم

معرفی متهمان دادگاه منافقین/ مهدی خدایی صفت؛ متهم ردیف دوازدهم