مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 دی 1402 ساعت 15:052024-01-11سياسي

حل مسأله اشتغال صرفاً منوط به اعتبارات و بودجه نیست


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام سید «ابراهیم رییسی» صبح امروز (پنجشنبه) در جلسه شورای عالی اشتغال موضوع اشتغالزایی و کاهش نرخ بیکاری را از جمله دغدغه های اصلی جامعه و از اهم موضوعات دولت عنوان کرد و ضمن تقدیر از اقدامات انجام شده .

- رییس جمهور در جلسه شورای عالی اشتغال گفت: تعریف طرح های اشتغال زایی برای استان های دارای نرخ بالای بیکاری الزامی است و حل مسأله اشتغال صرفاً منوط به اعتبارات و بودجه نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام سید ابراهیم رییسی صبح امروز (پنجشنبه) در جلسه شورای عالی اشتغال موضوع اشتغالزایی و کاهش نرخ بیکاری را از جمله دغدغه های اصلی جامعه و از اهم موضوعات دولت عنوان کرد و ضمن تقدیر از اقدامات انجام شده در زمینه کاهش مطلوب و مؤثر نرخ بیکاری در کشور، با بیان اینکه حل مسأله اشتغال صرفاً منوط به اعتبارات و بودجه نیست، توجه به سیاست های اشتغال زا و همچنین راهکار های فعال سازی بیش از پیش اقتصاد کشاورزی، اقتصاد دریا، اقتصاد دیجیتال و پیشران های اقتصادی نظیر مسکن با هدف جهش اشتغالزایی و کاهش نرخ بیکاری را مورد تاکید قرار داد.

رییس جمهور در ادامه با تاکید بر اهمیت نقش مهارت آموزی به ویژه در هنرستان ها در زمینه سازی برای اشتغال از وزارت آموزش و پرورش خواست ضمن بررسی مس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حل مسأله اشتغال صرفاً منوط به اعتبارات و بودجه نیست

حل مسأله اشتغال صرفاً منوط به اعتبارات و بودجه نیست