مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 دی 1402 ساعت 07:452023-12-25سياسي

مردم باید در حل مشکلات حاکمیتی ایفای نقش کنند


دستیار استاندار چهارمحال و بختیاری در امور مردمی سازی گفت: همه مردم در راستای مردمی سازی دولت باید برای حل مسائل و مشکلات مختلف کشور و استان ها نقش آفرینی کنند.

- جمال الدین خدابخشی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد با اشاره به تفاوت 2 موضوع مردمی سازی و مردم داری گفت: مردم داری یعنی به صحبت ها و درددل های مردم گوش فرا دادن که یکی از شاخصه های مردمی سازی است اما برای تحقق این امر کافی نیست، اما مردمی سازی یعنی آحاد مردم در مسائل مختلف کشور و استان ها نقش آفرینی کنند.

دستیار استاندار چهارمحال و بختیاری در امور مردمی سازی ادامه داد: همان طور که آحاد مردم در سال 1357 وارد صحنه شدند و نقش آفرینی کردند و در نهایت منجر به پیروزی انقلاب اسلامی شد، الان نیز باید مردم در حل مشکلات کشور و استان ها ایفای نقش کنند.

وی افزود: برای تحقق اهداف نظام اسلامی باید پنج مرحله شامل انقلاب اسلامی، نظام اسلامی، دولت اسلامی، جامعه اسلامی و تمدن اسلامی را پشت سر بگذاریم که از آغاز انقلاب تا کنون 2 مرحله انقلاب و نظام اسلامی تحقق پیدا کرده است و هم اکنون در مرحله دولت اسلامی قرار داریم.

 خدابخشی با اشاره به ویژگی های دولت اسلامی، بیان کرد: دولتی اسلامی است که قادر باشد الگوی حکمرانی متناسب با حاکمیت اسلامی و مبتنی بر نظریه جمهوری اسلامی را مح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم باید در حل مشکلات حاکمیتی ایفای نقش کنند

مردم باید در حل مشکلات حاکمیتی ایفای نقش کنند