مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 دی 1402 ساعت 16:102024-01-01اقتصادي

توسعه روابط ایران و ترکیه با تکیه بر خواهرخواندگی تبریز و استانبول


سرکنسول جدید ایران در استانبول با اشاره موضوع خواهرخواندگی تبریز و استانبول گفت: تبریز و تهران دو شهر خواهرخوانده ایران با استانبول ترکیه هستند که تلاش می کنیم از این ظرفیت خواهرخواندگی در توسعه روابط استفاده کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، احمد محمدی سرکنسول جدید ایران در استانبول ظهر امروز در دیدار با شهردار تبریز اظهار کرد: آماده همکاری با شهرداری تبریز در توسعه مراودات و ارتباط گیری با تجار و سرمایه گذاران ترک هستیم.

وی ضمن ابراز خرسندی از حضور در تبریز افزود: می توانیم مراودات بین تبریز و ترکیه را افزایش دهیم.

در حوزه سرمایه گذاری می توانیم در ارتباط با قشر خاص از سوی کنسولگری تجدید نظر کرده و با تمامی ایرانی های مقیم ترکیه و استانبول ارتباط برقرار کنیم.

محمدی با بیان اینکه کنسولگری ایران در استانبول به عنوان دفتر شهرداری تبریز می تواند عمل کند، گفت:با توجه به ظرفیت های موجود در استان آذربایجان شرقی،پیگیر برنامه های مد نظر این استان در شهر استانبول و به عنوان سرکنسول ایران خواهم بود.

وی با اشاره به ظرفیت عظیم ایرانی های مقیم ترکیه در حوزه های مختلف فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی اضافه کرد: می توانیم با ایجاد همبستگی و هماهنگی لازم از ظرفیت بزرگ ایرانی های مقیم ترکیه در عرصه های مختلف استفاده کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه روابط ایران و ترکیه با تکیه بر خواهرخواندگی تبریز و استانبول

توسعه روابط ایران و ترکیه با تکیه بر خواهرخواندگی تبریز و استانبول