مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 دی 1402 ساعت 18:552023-12-26اقتصادي

کاهش تخصیص منابع آبی مشکلات قم را تشدید می کند


مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان قم گفت: قم در انتهای حوزه آبخیز قرار دارد و کاهش تخصیص منابع آبی به این استان، موجب تشدید بحران های قم خواهد شد.

- ایسنا/قم مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان قم گفت: قم در انتهای حوزه آبخیز قرار دارد و کاهش تخصیص منابع آبی به این استان، موجب تشدید بحران های قم خواهد شد.

محمد شعاعی مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان قم در جلسه کمیته علمی نهضت مردمی کاشت یک میلیارد درخت که امروز 5 دی ماه در سالن جلسات اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری برگزار شد، اظهار کرد: از مساحت کل استان، یک میلیون هکتار متعلق به منابع طبیعی است که این اراضی شامل جنگل های دست کاشت، اراضی مرتعی و بیابانی است.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان با اشاره به اینکه مشکلی که استان را آزار می دهد توسعه بیابان است، عنوان کرد: در صدد هستیم در راستای برطرف کردن پدیده گرد و غبار که شش ماه از سال استان را آزار می دهد، فعالیت های مثمری انجام دهیم.

وی با بیان اینکه، استان قم در انتهای حوزه آبخیز قرار دارد، گفت: در حوزه تخصیص منابع آبی سهم قم محدود شده و همین موضوع مشکلات فراوانی به بار آورده و هم اکنون توجه ویژه در سطح ملی را می طلبد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش تخصیص منابع آبی مشکلات قم را تشدید می کند

کاهش تخصیص منابع آبی مشکلات قم را تشدید می کند