مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 دی 1402 ساعت 14:202024-01-18سياسي

راه اندازی خدمت «استعلام ممنوع المعامله بودن» افراد در بستر فضای مجازی


رییس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه از دادسرای ناحیه 25 استان تهران «امور محجورین و سرپرستی» بازدید و در جریان مشکلات این دادسرا قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار قضایی خبرگزاری فارس به نقل از قوه قضاییه، محمد کاظمی فرد رییس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه به همراه معاون فناوری اطلاعات و برنامه ریزی دادگستری استان تهران و هیئت همراه از دادسرای ناحیه 25 استان تهران بازدید و در جریان مشکلات این دادسرا قرار گرفتند.

رییس مرکز آمار و فناوری اطلاعات با بیان اینکه تاکنون ارائه خدمات الکترونیک قضایی به مراجعین دادسرای امور محجورین و سرپرستی از ابتدای تشکیل پرونده فقط در داخل خود این مجتمع صورت می گیرد، عنوان کرد: نیاز است جهت سهولت دسترسی مراجعین به خدمات الکترونیک قضایی، مواردی که مربوط به رسیدگی امور حسبی در این دادسرا است نیز در آینده به خدمات دفاتر الکترونیک قضایی اضافه شود تا بتوانند در اسرع وقت با مراجعه به این دفاتر درخواست های خود را ثبت و پیگیری کنند.

  کاظمی فرد در ادامه با اشاره به راه اندازی خدمت استعلام ممنوع المعامله بودن افراد در بستر فضای مجازی برای اینکه طرفین معامله بتوانند وضعیت طرف مقابل را برای انجام معامله استعلام بگیرند، افزود: مشخصات افراد محجور در بانک اطلاعاتی قرار گرفته و در استعلام مم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی خدمت «استعلام ممنوع المعامله بودن» افراد در بستر فضای مجازی

راه اندازی خدمت «استعلام ممنوع المعامله بودن» افراد در بستر فضای مجازی