مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 دی 1402 ساعت 11:302024-01-09اجتماعي

توزیع بیش از دو و نیم میلیون پاکت شیر در مدارس آذربایجان شرقی طی یک ماه


مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی گفت: توزیع شیر در راستای تقویت سلامت جسمی و ذهنی دانش آموزان اجرا شده و دو میلیون و 704 هزار و 640 پاکت شیر در آذر ماه در 39 منطقه توزیع و این طرح با همت جدی اعضای کارگروه توزیع شیر در مدارس در حال انجام است.

- ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی گفت: توزیع شیر در راستای تقویت سلامت جسمی و ذهنی دانش آموزان اجرا شده و دو میلیون و 704 هزار و 640 پاکت شیر در آذر ماه در 39 منطقه توزیع و این طرح با همت جدی اعضای کارگروه توزیع شیر در مدارس در حال انجام است.

مسعود سعادتی در جلسه کارگروه توزیع شیر که با حضور اعضای کارگروه از دستگاه های اجرایی مختلف و مسئولان توزیع شیر در نواحی و مناطق استان، صبح دوشنبه، هجدهم دی ماه برگزار شد، اظهار کرد: تمامی مسئولیت ها در این حوزه مشخص بوده و همه اعضا باید اقدامات و همکاری های لازم در راستای اجرای بی نقص پروژه شیر مدارس را انجام دهند.

وی بر لزوم دقت و اتخاذ تدابیر لازم از تولید گرفته تا توزیع و تحویل شیر در مدارس تاکید کرد و گفت: کیفیت و سلامت پاکت های شیر تا هنگام رسیدن به دست مصرف کننده باید تضمین شده باشد و دانش آموزان بدون هیچ مشکلی، این محصول را که با هدف تامین سلامت آنان توزیع می شود، دریافت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع بیش از دو و نیم میلیون پاکت شیر در مدارس آذربایجان شرقی طی یک ماه

توزیع بیش از دو و نیم میلیون پاکت شیر در مدارس آذربایجان شرقی طی یک ماه