مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 دی 1402 ساعت 16:052024-01-01سياسي

اعلام برنامه های شرکت ملی مس در هفته مقاومت و سالگرد شهادت شهید سلیمانی در کرمان


مشاور مدیرعامل و مدیر گروه روابط عمومی شرکت ملی صنایع مس ایران، برنامه های این شرکت در هفته مقاومت و چهارمین سالگرد شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی در کرمان را اعلام کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازمس پرس، محمدجواد خلیلی، مشاور مدیرعامل و مدیر گروه روابط عمومی شرکت ملی صنایع مس ایران، ضمن گرامیداشت یاد سردار شهید سپهبد سلیمانی، گفت: وظیفه و مسئولیت همه ما این است که برای ترویج اندیشه ها و آموزه های آن شهید گرانقدر که طبق رهنمودهای رهبر معظم انقلاب با عنوان مکتب سلیمانی از آن یاد می شود، کوشش کنیم.

وی ادامه داد: در همین راستا، امسال شرکت ملی صنایع مس ایران برنامه ریزی های مفصلی انجام داده تا همکاران ما به عنوان خادمان زائران شهید سلیمانی، در ایام هفته مقاومت و چهارمین سالگرد شهادت سردار عزیزمان، خدمت رسانی کنند.

خلیلی با بیان جزییات برنامه های این شرکت در هفته مقاومت، اظهار کرد: امسال هم به سنّت سال های گذشته، موکب شهدای شرکت ملی صنایع مس ایران در قالب مجتمع های چهارگانه مس سرچشمه، مس شهربابک، مس سونگون و مس دره آلو، در کنار هم حضور خواهند داشت و طی روزهای 12 تا 18 دی ماه، از زائران و حاضران در گلزار شهدای کرمان، پذیرایی خواهند کرد.

وی با تاکید بر ضرورت انجام کار اثرگذار فرهنگی در کنار فعالیت های جهادی و خدماتی، گفت: با توجه به ظرفیت عظیم ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام برنامه های شرکت ملی مس در هفته مقاومت و سالگرد شهادت شهید سلیمانی در کرمان

اعلام برنامه های شرکت ملی مس در هفته مقاومت و سالگرد شهادت شهید سلیمانی در کرمان