مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 دی 1402 ساعت 07:452024-01-15بين الملل

یک میلیارد مسلمان در حمایت از مردم غزه به پا خیزند


رییس شورای سازمان های اسلامی مالزی : در حملات نظامی اسراییل هزاران نفر کشته شدند، به مساجد و بیمارستان ها حمله کردند خبرنگاران را کشتند که این جنایات بی سابقه موجب بیداری مردم جهان شد بیش از یک میلیارد مسلمان در دنیا وظیفه دارند در حمایت از مردم غزه علیه .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، برنامه گفتگوی ویژه شبکه خبر موضوع غزه در صدمین روز نسل کشی را با محمد عزمی عبدالحمید؛ رییس شورای سازمان های اسلامی مالزی و  احمد گومی از فعالان اسلامی در نیجریه بررسی کرده است.

 مجری: کنفرانس بین المللی طوفان الاقصی و دیدار وجدان های بشری برگزار شد و مباحث مختلفی با حضور رییس جمهور در این کنفرانس بحث و بررسی شد.

از جنگ رژیم صهیونیست علیه فلسطین هم 100 روز می گذرد.

به گفته منابع مستقل، تا کنون صدهزار فلسطینی در جنایت نسل کشی در این منطقه شهید، زخمی یا مفقود شدند.

در گفتگوی ویژه خبری امشب می خواهیم راجع به غزه و راجع به همراهی افکار عمومی جهان با مردم فلسطین و تأثیر آن در جنگ و طوفان الاقصی  صحبت کنیم.

  سؤال: آقای عبدالحمید شما رییس شورای سازمان های اسلامی مالزی هستید و ما تحصن یا تجمع اعتراضی مردم مالزی را در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی به طور مستمر شاهد هستیم، علت این حمایت و این تجمع های اعتراضی نسبت به آن چه که رژیم ص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک میلیارد مسلمان در حمایت از مردم غزه به پا خیزند

یک میلیارد مسلمان در حمایت از مردم غزه به پا خیزند