مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 دی 1402 ساعت 08:552024-01-08اقتصادي

82 درصد از خودروهای سنگین در آذربایجان غربی معاینه فنی کسب کردند


رییس اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت: از 56 هزار و 764 خودرو، 46 هزار و 770 خودرو معادل 82 درصد، در تست های فنی مراکز معاینه فنی وسائط نقلیه سنگین نمره قبولی را اخذ کردند.

- ایسنا/آذربایجان غربی رییس اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت: از 56 هزار و 764 خودرو، 46 هزار و 770 خودرو معادل 82 درصد، در تست های فنی مراکز معاینه فنی وسائط نقلیه سنگین نمره قبولی را اخذ کردند.

کاوه یاسمنی در گفت و گو با ایسنا گفت: هدف از معاینه فنی خودروهای سنگین، افزایش سطح ایمنی برای کاربران جاده ای در محورهای مواصلاتی، کاهش ترافیک حاصل از نقص فنی خودرو و در نهایت حفظ محیط زیست در برابر آلودگی هواست که می تواند نقش پدافند غیرعامل در چرخه صنعت حمل و نقل جاده ای را نیز ایفا کند.

وی با اشاره به خدمات ارائه شده در مراکز معاینه فنی خودروهای سنگین اظهار کرد: طی این 9 ماه، 56 هزار و 764 دستگاه انواع وسیله نقلیه سنگین به 7 مراکز معاینه فنی استان مراجعه کرده اند.

رییس اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بیان کرد: امسال از مجموع وسایل نقلیه سنگین مراجعه کننده به مراکز معاینه فنی در سطح استان، 46 هزار و 770 دستگاه موفق به اخذ کارت معاینه فنی شده و 9 هزار و 994 دستگاه در ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

82 درصد از خودروهای سنگین در آذربایجان غربی معاینه فنی کسب کردند

82 درصد از خودروهای سنگین در آذربایجان غربی معاینه فنی کسب کردند