مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 دی 1402 ساعت 13:052024-01-11حوادث

ساختمان های ناایمن در تهران کدامند؟


مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در خصوص ساختمان های ناایمن توضیح داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، تسنیم نوشت: قدرت الله محمدی؛ مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با اشاره به ساختمان های ناایمنی که هنوز ایمن سازی نشده اند، اظهار کرد: 75 ساختمان مانند پاساژ ناهید، پاساژ فجر، شرکت ژال در خیابان شریعتی، ساختمان هرمزان در سعادت آباد، مجتمع تجاری بوستان در پونک و برخی پاساژهای بازار بزرگ تهران از جمله گرند هتل، ساختمان هایی هستند که بنا به دلایل مختلفی هنوز ایمن سازی نشده اند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی تهران افزود: با پیگیری هایی که در یک سال و نیم گذشته انجام شده است، 129 مالکین ساختمان رو سه نوبت به سازمان آتش نشانی دعوت کردیم و تذکرات لازم را به آنها دادیم و خروجی این پیگیری منجر به کاهش تعداد این ساختمان های پرخطر از لحاظ حریق از 129 به 75 شده است.

ساختمان هایی مانند علاءالدین، میری، توچال و قائم در تجریش ایمنی آنها انجام شد و از لیست ساختمان های پرخطر از لحاظ حریق خارج شدند.

وی در خصوص اقدامات صورت گرفته در جهت ایمن سازی ساختمان های ناایمن تصریح کرد: با همکاری دستگاه قضایی برای این 75 ساختمان که در لیست ساختمان های پرخطر هستند پرونده قضایی تشکیل شد اما همچنان تلاش می کنیم تا با مذاکره و اخطار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساختمان های ناایمن در تهران کدامند؟

ساختمان های ناایمن در تهران کدامند؟