مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1402 ساعت 00:302024-01-19اقتصادي

چند پیش بینی درباره سفر در ادامه سال


دبیر ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر از رشد سفر در سیستان و بلوچستان و چند استان دیگر در هشت ماه نخست سال خبر داد و پیش بینی های مسافرت در نیمه دوم زمستان را مطرح کرد.

- دبیر ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر از رشد سفر در سیستان و بلوچستان و چند استان دیگر در هشت ماه نخست سال خبر داد و پیش بینی های مسافرت در نیمه دوم زمستان را مطرح کرد.

مصطفی فاطمی، مدیرکل توسعه گردشگری داخلی و دبیر ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر درباره گزارش وضعیت سفرهای جاده ای داخلی در هشت ماه نخست امسال، به ایسنا گفت: در این مدت بعضی از استان ها از جمله سیستان و بلوچستان، بوشهر و ایلام بیشترین رشد حمل و نقل را تجربه کرده اند، درحالی که تعداد سفر و جابه جایی به ترتیب در استان های خراسان رضوی، مازندران و گیلان در بالاترین سطح بوده است.

این استان ها همانطور که رشد سفر و حمل و نقل را در هشت ماه نخست امسال تجربه کرده اند رشد اقامت هم داشته اند.

او همچنین درباره پیش بینی های مربوط به سفر در ماه های باقی مانده سال اظهار کرد: با توجه به اینکه تعداد تعطیلات زمستانی تا کنون کم بوده است، پیش بینی می شود از نیمه دوم بهمن ماه با توجه به تعطیلی های تقویمی، سفر با حجم بیشتری انجام شود و بیشترین سفرها هم به مناطق جنوبی ایران به ویژه جزایر خلیج فارس باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چند پیش بینی درباره سفر در ادامه سال

چند پیش بینی درباره سفر در ادامه سال