مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 دی 1402 ساعت 00:302024-01-07فرهنگي

یک درگذشت و 2 کشف


لغو پروازهای عمره تا هفته بعد، خبری از جشنواره فیلم فجر، درگذشت ایران اخوان ثالث، اجرای سه اثر منتخب جشنواره تجسمی در سطح شهر، انتصاب رییس هیأت مدیره جامعه باستان شناسی و کشف سگک تاریخی از فرقه ای ناشناخته و گور 2500ساله در یک غار از اخبار فرهنگی هنری 17 دی ماه بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روز یکشنبه 17 دی ماه، اداره کل حج و زیارت تهران به کارگزاران زیارتی این استان اطلاع داد به دلیل صادر نشدن مجوز پروازها، اعزام کاروان های عمره از استان تهران تا 24 دی ماه عقب افتاد.

خبری از جشنواره فیلم فجر جشنواره فیلم فجر خبر داده است که برای اولین بار اعضای خانه سینما در این رویداد صاحب خانه شده اند، این در حالی است که در سال های گذشته، اهالی سینما با اختصاص بلیت و در چند سینما فیلم می دیدند اما گویا امسال کارت دریافت می کنند و تنها در یک مکان فیلم می بینند بنابراین روال دریافت بلیت منتفی است.

انتصاب اعضای هیات امنای بنیاد سینمایی فارابی حمله تروریستی گلزار شهدای کرمان را محکوم کرد.

انجمن منتقدان آمریکا بهترین فیلم سال را انتخاب کرد جوایز سالانه انجمن ملی منتقدان فیلم آمریکا، فهرست برگزیدگان خود را در شاخه های مختلف اعلام کرد و فیلم زندگی های گذشته به کارگردانی سلین سانگ جایزه مهم بهترین فیلم را به خود اختصاص داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک درگذشت و 2 کشف

یک درگذشت و 2 کشف