مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 دی 1402 ساعت 07:302024-01-14اجتماعي

انسداد راه ارتباطی 80 روستای آذربایجان غربی بر اثر برف


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی با اشاره به تداوم بارش ها به ویژه برف در مناطق شمالی و جنوبی استان به ویژه مسیرهای مرزی گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، ایرج دست نشان شنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: انسداد محور شاهین دژ - تکاب به دلیل بارش سنگین برف و نبود ایمنی کافی بوده و تا اطلاع بعدی ادامه دارد.

وی اضافه کرد: از 80 جاده روستایی مسدود آذربایجان غربی نیز 40 روستا مربوط به چالدران، 17 روستا مربوط به خوی، 15 روستا مربوط به اشنویه، چهار روستا در شهرستان تکاب و چهار روستا در شهرستان ارومیه قرار دارد.

وی اظهار کرد: با توجه به اولویت راهداری در باز نگهداشتن محورهای اصلی به محض اطمینان از این موضوع اقدامات بازگشایی راه های روستایی انجام خواهد شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی ادامه داد: با توجه به آخرین پیگیری ها، به جز محور شاهین دژ- تکاب، تمام راههای اصلی و فرعی باز و تردد در آن برقرار است.

دست نشان افزود: در محورهای کوهستانی و گردنه زمزیران در محور مهاباد - سردشت، محور مهاباد - بوکان (برهان)، محور خوی - چالدران و همچنین راه های مرزی بارش برف همراه با وزش باد و کولاک گزارش شده و تردد با زنجیر چرخ امکان پذیر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انسداد راه ارتباطی 80 روستای آذربایجان غربی بر اثر برف

انسداد راه ارتباطی 80 روستای آذربایجان غربی بر اثر برف