مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 دی 1402 ساعت 08:502024-01-01سياسي

لزوم تقویت پایه های انقلاب اسلامی در مشارکت گسترده مردمی


رییس هیئت بازرسی انتخابات استان یزد گفت: مشارکت گسترده مردمی، منجر به تقویت بیش از پیش پایه های انقلاب اسلامی در داخل و خارج کشور شده و رشد و ارتقای شاخص های گوناگون توسعه و پیشرفت را به همراه خواهد داشت.

- ایسنا/یزد رییس هیئت بازرسی انتخابات استان یزد گفت: مشارکت گسترده مردمی، منجر به تقویت بیش از پیش پایه های انقلاب اسلامی در داخل و خارج کشور شده و رشد و ارتقای شاخص های گوناگون توسعه و پیشرفت را به همراه خواهد داشت.

محمدعلی شاه حسینی در دومین جلسه هیئت بازرسی انتخابات استان اظهار کرد: هیئت بازرسی انتخابات ضمن رصد اخبار انتخابات و همچنین ارائه گزارش در خصوص پیشگیری از تخلفات احتمالی در برگزار انتخابات و در راستای جهاد تبیین، باید از کلیه ظرفیت های قانونی برای بالابردن مشارکت مردم در انتخابات استفاده شود.

معاون اقتصادی استاندار و رییس هیئت بازرسی انتخابات استان گفت: ما مجری انتخابات هستیم و مردم باید به ما اعتماد کنند و اگر ما نتوانیم برای مردم رفتار اعتمادساز و عملکرد اعتمادسازی ایجاد کنیم یک فراز و نشیب در کارمان به وجود خواهد آمد.

وی برگزاری انتخابات سالم، شکوهمند و با مشارکت بالای مردم را هدف اساسی هیئت بازرسی انتخابات دانست و گفت: ما در هیئت بازرسی انتخابات استان یزد با تمام توان قانون انتخابات را اجرایی می کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تقویت پایه های انقلاب اسلامی در مشارکت گسترده مردمی

لزوم تقویت پایه های انقلاب اسلامی در مشارکت گسترده مردمی