مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1402 ساعت 09:502024-01-17اجتماعي

اگر همه ماهی های اقیانوس ناپدید شوند چه می شود؟


اقیانوس های عظیم زمین بیشتر سطح سیاره ما را پوشانده اند و مملو از حیات هستند و از تنوع شگفت انگیزی از گیاهان، میکروب ها، کرم ها، مرجان ها، خرچنگ ها و ماهیان و نهنگ ها و غیره میزبانی می کنند.

-  اقیانوس مملو از ماهی است، به طوری که آنها دومین مقدار کربن(ماده ای که موجودات زنده را تشکیل می دهد) در کل قلمرو حیوانات را تشکیل می دهند.

آنها دقیقاً پشت گروه حشرات و سخت پوستان قرار دارند.

به نقل از اس ای، اغلب مردم فقط از طریق یک ساحل یا قایق با اقیانوس تعامل دارند، بنابراین دشوار است که تعداد ماهی های سراسر اقیانوس ها را حدس بزنیم، اما اقیانوس ها از سطح تا اعماق خود با ازدحام ماهی ها مواجه هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این ماهی ها در انواع و اندازه های مختلف وجود دارند.

از ساردین های ریز، گوپی ها و بلنی هایی که ممکن است در صخره های مرجانی ببینید گرفته تا ماهی های تن و کوسه های نهنگی که در اقیانوس های آزاد پیدا می کنید.

این ماهی ها انواع نقش ها را در اکوسیستم خود انجام می دهند که از زندگی سایر موجودات اطراف خود پشتیبانی می کند و اگر روزی ناپدید شوند، اقیانوس بسیار متفاوت به نظر خواهد رسید.

این مقاله توسط دانشمندی به نام کوری ایوانز از دانشگاه رایس نوشته شده است که ماهی ها، تنوع آنها و همه راه هایی را که آنها در محیط های اقیانوسی نقش دارند، مط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اگر همه ماهی های اقیانوس ناپدید شوند چه می شود؟

اگر همه ماهی های اقیانوس ناپدید شوند چه می شود؟