مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 دی 1402 ساعت 15:002023-12-24سياسي

ماهیت انتخابات باید در دانشگاه ها تبیین شود


استاندار قم با بیان اینکه ماهیت انتخابات باید در دانشگاه ها تبیین شود، مطرح کرد: دانشجو باید از حساسیت انتخاب خود آگاه باشد و بداند که حضورش در پای صندوق رای بسیار اهمیت دارد.

- ایسنا/قم استاندار قم با بیان اینکه ماهیت انتخابات باید در دانشگاه ها تبیین شود، مطرح کرد: دانشجو باید از حساسیت انتخاب خود آگاه باشد و بداند که حضورش در پای صندوق رای بسیار اهمیت دارد.

به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری قم، سیدمحمد آقامیری شامگاه گذشته در نشست صمیمی با فعالان کانون ها و انجمن های علمی دانشگاه های استان که در دانشگاه قم برگزار شد، اظهار کرد: دانشجویان دارای ظرفیت خوب و موثری هستند که باید به آن ها توجه کرد، اعتقاد راسخی به استفاده از ظرفیت اساتید و نخبگان در حل مسائل داریم.

وی ادامه داد: در این چند ماهه اخیر نشست های مختلفی را با بخش های مختلف جامعه دانشجویی برگزار کرده و سعی کردیم از ایده و فکر آن ها استفاده کنیم.

استاندار قم گفت: دانشجویانی که ایده و پیشنهادی دارند می توانند روزهای یک شنبه و سه شنبه به استانداری مراجعه کرده و مسائل خود را مطرح کنند، البته آن ها می توانند از راه های مختلف با بنده ارتباط گیری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماهیت انتخابات باید در دانشگاه ها تبیین شود

ماهیت انتخابات باید در دانشگاه ها تبیین شود