مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 دی 1402 ساعت 15:502024-01-14اقتصادي

انعقاد قرارداد واگذاری زمین با 7600 سرمایه گذار در شهرک های صنعتی فارس


مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی فارس با اشاره به فعالیت این مراکز گفت: تاکنون با بیش از 7600 سرمایه گذار در شهرک های صنعتی استان قرارداد واگذاری زمین منعقد شده است.

- ایسنا/فارس مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی فارس با اشاره به فعالیت این مراکز گفت: تاکنون با بیش از 7600 سرمایه گذار در شهرک های صنعتی استان قرارداد واگذاری زمین منعقد شده است.

سیدمسعود عظیمی امروز، 24 دی ماه در نشست با مدیرکل صدا و سیمای فارس، بر تعامل و همکاری شرکت شهرک های صنعتی فارس با رسانه ملی به منظور فرهنگ سازی در حوزه های تولید و اشتغال و کارآفرینی، توسعه سرمایه گذاری و ارتقای جایگاه صنعت استان تاکید کرد.

وی با اشاره به موقعیت راهبردی استان فارس نظیر وجود مراکز علمی، تحقیقاتی و دانشگاهی، نیروی انسانی توانمند، وجود منابع انرژی، همجواری با پارس جنوبی و نزدیکی به خلیج فارس گفت: در استان هم اکنون 63 شهرک و ناحیه صنعتی و یک منطقه ویژه اقتصادی تحت مدیریت این شرکت به فعالیت می پردازد و تاکنون با بیش از 7600 سرمایه گذار در شهرک های صنعتی استان قرارداد واگذاری زمین منعقد شده است.

عظیمی به ظرفیت های صنعتی موجود در شهرک های صنعتی استان اشاره کرد و افزود: بیش از 3360 واحد تولیدی، صنعتی، صنفی، خدماتی و کارگاهی در شهرک ها و نواحی صنعتی استان با اشتغال افزون بر 42هزار و 150 نفر در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انعقاد قرارداد واگذاری زمین با 7600 سرمایه گذار در شهرک های صنعتی فارس

انعقاد قرارداد واگذاری زمین با 7600 سرمایه گذار در شهرک های صنعتی فارس