مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1402 ساعت 21:002024-01-17اقتصادي

همکاری جهاد دانشگاهی خوزستان و صنعت نفت توسعه می یابد


رییس سازمان جهاد دانشگاهی خوزستان گفت: با توجه به آشنایی و شناخت روزافزون صنعت نفت با توانمندی های جهاد دانشگاهی، بستر و مقدمات توسعه همکاری مشترک با صنعت نفت در حال شکل گیری است و امیدواریم با پیگیری ها و برگزاری جلسات تکمیلی، - ایسنا/خوزستان رییس سازمان جهاد دانشگاهی خوزستان گفت: با توجه به آشنایی و شناخت روزافزون صنعت نفت با توانمندی های جهاد دانشگاهی، بستر و مقدمات توسعه همکاری مشترک با صنعت نفت در حال شکل گیری است و امیدواریم با پیگیری ها و برگزاری جلسات تکمیلی، به زودی شاهد آغاز همکاری های بیشتری میان جهاد دانشگاهی و صنعت نفت باشیم.

حسن محمدی مجد در حاشیه آخرین روز چهاردهمین نمایشگاه ساخت تجهیزات صنعت نفت خوزستان در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: امسال شاهد سطح خوبی از ارائه تکنولوژی های جدید در حوزه نفت و انرژی در نمایشگاه نفت بودیم.

این نمایشگاه، نشان دهنده بخشی از توانمندی صنعتی و فنی مجموعه های نفت و گاز و انرژی بود.

وی افزود: ارائه این موفقیت، سبب افزایش انگیزه محققان و پژوهشگران برای تکمیل مسیر می شود و امیدواریم به زودی شاهد خودکفایی کامل و قطع کامل وابستگی به کشورهای خارجی باشیم.

رییس سازمان جهاد دانشگاهی خوزستان گفت: در چهار روز برپایی نمایشگاه، غرفه جهاد دانشگاهی میزبان هیات های مختلف از بخش های صنعت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری جهاد دانشگاهی خوزستان و صنعت نفت توسعه می یابد

همکاری جهاد دانشگاهی خوزستان و صنعت نفت توسعه می یابد