مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 دی 1402 ساعت 10:002024-01-09اقتصادي

هزینه 30 میلیارد تومانی برای سفره خانه های سنتی ایلام در ایام اربعین


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام گفت: 30 میلیارد تومان از محل تبصره 18 برای سفره خانه های سنتی مجتمع های بین راهی پرداخت شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، شهریار عباسی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام، در نشست مجازی اصحاب رسانه و مطبوعات استان ایلام در گروه کار و کرامت، درباره اقتصاد اربعین و آثار آن در جامعه، گفت: اربعین برکات مادی و معنوی زیادی برای استان داشته است و یکی از تأکیدات همیشگی مسئولان استانی، استفاده از ظرفیت اربعین برای تقویت معیشت مردم است.

وی افزود: با افزایش تردد زوار اباعبدالله (ع) از طریق پایانه مرزی مهران به صورت خود به خودی بسیاری از شغل ها رونق می گیرند.

برپایی نمایشگاه محصولات تولیدی عشایر و صنایع دستی در کنار موکب ها در ایام اربعین موجب شد فقط در بخش عرضه محصولات صنایع دستی بیش از 5 میلیارد تومان درآمد در اربعین سال گذشته نصیب هم استانی ها و شاغلان صنایع دستی شود.

  معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام ادامه داد: با وجود گردشگرپذیر بودن استان و تردد سالانه میلیون ها زائر و گردشگر، آن گونه که باید به زیرساخت های اقتصادی و بسیار مهم این بخش توجه نشده است.

عباسی خاطرنشان کرد: اقلیم مناسب استان، شرایط را برای جذب سرمایه گذار در حوزه گردشگری فراهم کرده است و در این راس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هزینه 30 میلیارد تومانی برای سفره خانه های سنتی ایلام در ایام اربعین

هزینه 30 میلیارد تومانی برای سفره خانه های سنتی ایلام در ایام اربعین