مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 دی 1402 ساعت 12:002024-01-14پزشكي

بیمارستان فوق تخصصی کودکان بندرعباس آماده افتتاح است


بیمارستان فوق تخصصی 112 تختخوابی کودکان بندرعباس که عملیات اجرایی مجدد آن از سال 1400 آغاز شده بود، آماده افتتاح برای سفر رییس جمهور به استان هرمزگان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، غلامعلی جاودان رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان امروز در بازدید از بیمارستان فوق تخصصی کودکان بندرعباس اظهار کرد:  این بیمارستان در راستای ایفای مسئوولیت ها و مشارکت های اجتماعی شرکت پالایش نفت بندرعباس در زمینی به وسعت 9 هزار مترمربع در پنج طبقه در مجاورت بیمارستان فعلی کودکان بندرعباس کلید خورد که با عنایت و تاکید ویژه دولت سیزدهم در زمینه توسعه درمان و آموزش پزشکی طی 2 سال با هزینه پنج هزار میلیارد ریال تکمیل و آماده بهره برداری شد.

  غلامعلی جاویدان افزود: با آغاز فعالیت دولت سیزدهم و عزم جدی برای اتمام پروژه های نیمه تمام و به ویژه توسعه زیرساخت های درمانی، روند پیشرفت بیمارستان 112 تختخوابی شرکت پالایش نفت بندرعباس رو به پیشرفت بوده که در سال 1400 به 30 درصد و در سال 1401 به 42 درصد رسید؛ درحال حاضر نیز مراحل ساخت این مرکز درمانی به پایان رسیده و آماده افتتاح در دور دوم سفر رییس جمهور به استان هرمزگان است.

وی بیان کرد: این بیمارستان فوق تخصصی و مدرن شامل بخش های اورژانس، آزمایشگاه، تجهیزات تصویربرداری، اتاق های عمل، بخش های مراقبت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیمارستان فوق تخصصی کودکان بندرعباس آماده افتتاح است

بیمارستان فوق تخصصی کودکان بندرعباس آماده افتتاح است