مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 دی 1402 ساعت 22:152024-01-03سياسي

نماینده بندرعباس: راه شهید سلیمانی با اراده استوارتری به پیش می رود


نماینده مردم مرکز هرمزگان در خانه ملت گفت: عاملان این جنایت ننگین بدانند که راه شهید سلیمانی با عزم و اراده استوارتری به پیش می رود.

- محمد آشوری نماینده مردم مرکز هرمزگان در خانه ملت امشب در گفت و گو با خبرنگار فارس در بندرعباس، اظهار کرد: سیل مشتاقان مکتب شهید سلیمانی در سالگرد شهادت آن اسوه و سردار مقاومت در کرمان گردهم می آمدند تا با آرمان های آن شهید راه قدس تجدید میثاق کنند.

وی افزود: هر ساله مراسم باشکوه تری نسبت به سال گذشته در مزار ملکوتی شهدای استان کرمان و مزار شهید سلیمانی برپا می شد و امسال این شکوه در چهارمین سال شهادت حاج قاسم سلیمانی زاید الوصف بوده که دست خبیث جنایتکاران تروریست، آغشته به خون پاک دلدادگان به این مکتب الهی شد.

این نماینده مردم هرمزگان با بیان این که عاملان این جنایت ننگین بدانند که راه شهید سلیمانی با عزم و اراده استوارتری به پیش می رود، تأکید کرد: مردم ایران در روز شهادت این ابرمرد مقاومت راهی دیار کریمان شده بودند تا با شهید راه قدس عهد و پیمانی دوباره ببندند اما دشمنانی که از شهید سلیمانی و راه و مکتب او بیم دارند، چنین جنایت تلخی را رقم زدند.

آشوری تأکید کرد: بدون شک تاوان سنگینی برای عاملان این جنایت در راه است چرا که آنان عمق شقاوت خود را بر علیه ملت ایران به کار گرفته اند و نباید جنا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده بندرعباس: راه شهید سلیمانی با اراده استوارتری به پیش می رود

نماینده بندرعباس: راه شهید سلیمانی با اراده استوارتری به پیش می رود