مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 دی 1402 ساعت 19:102023-12-22سياسي

نرخ سوادآموزی در کهگیلویه و بویراحمد افزایش 64 درصدی داشته است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، آیت الله سید نصیر حسینی (امام جمعه یاسوج) در خطبه های این هفته نماز جمعه شهر یاسوج گفت: یکی از مصادیق بارز خدمات نظام جمهوری اسلامی، - آیت الله حسینی گفت: نرخ سوادآموزی در استان افزایش 64 درصدی داشته و یکهزار آموزش دهنده در سه سطح سوادآموزی در استان فعالیت دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، آیت الله سید نصیر حسینی (امام جمعه یاسوج) در خطبه های این هفته نماز جمعه شهر یاسوج گفت: یکی از مصادیق بارز خدمات نظام جمهوری اسلامی، پیشرفت های علمی، رشد تکنولوژی و افزایش میزان نرخ سوادآموزی در کشور و به تبع آن در این استان است که حتی مردم در دوردست ترین نقاط روستایی و عشایری استان نیز باسواد هستند.

آیت الله حسینی بیان داشت: نرخ باسوادی در اوایل انقلاب برای سن 10 تا 49 سال در کشور 46 درصد و در استان 28 درصد بوده، اما اکنون در دی ماه سال 1402 این آمار در کشور به 97 درصد و در استان به 96.

4 درصد رسیده است.

امام جمعه یاسوج در بخش دیگری از خطبه ها با بیان اینکه سه شنبه روز ملی ایمنی در مقابل بلایای طبیعی است، گفت: مردم باید توصیه های سازمان های فنی و نظام مهندسی را در ساخت منازل و پل ها و اماکن ایمن عملی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نرخ سوادآموزی در کهگیلویه و بویراحمد افزایش 64 درصدی داشته است

نرخ سوادآموزی در کهگیلویه و بویراحمد افزایش 64 درصدی داشته است