مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 دی 1402 ساعت 13:202023-12-30سياسي

برگزاری رویداد رباتیک و هوش مصنوعی در تحول صنعت ساختمان در دانشگاه صنعتی اراک


دبیر انجمن علمی رباتیک و فناوری های نوین دانشگاه صنعتی اراک گفت: دوشنبه 11 دی ماه اولین رویداد رباتیک و هوش مصنوعی در تحول صنعت ساختمان در دانشگاه صنعتی اراک برگزار می شود.

- ایسنا/مرکزی دبیر انجمن علمی رباتیک و فناوری های نوین دانشگاه صنعتی اراک گفت: دوشنبه 11 دی ماه اولین رویداد رباتیک و هوش مصنوعی در تحول صنعت ساختمان در دانشگاه صنعتی اراک برگزار می شود.

امیرحسین فرجی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: انجمن های علمی دانشجویی به عنوان بازوی پرتوان فعالیت های علمی در جامعه، در راستای انجام رسالت دانشگاه ها در حوزه استعدادیابی و نخبه پروری فعالیت می کنند.

وی ادامه داد: از جمله اقدامات انجمن های علمی برای کشف استعداد و حمایت از نخبگان، برگزاری جشنواره، رویداد و مسابقات در بین دانشجویان است.

فرجی تصریح کرد: انجمن رباتیک دانشگاه صنعتی اراک با هدف ایجاد انگیزه و شناسایی نخبگان، اقدام به طراحی و برنامه ریزی برای برگزاری یک رویداد تخصصی در حوزه رباتیک کرده است تا باعث افزایش مشارکت دانشجویان در این حوزه و جذب نگاه مدیران نسبت به بهبود شرایط حمایت از ایده های دانشگاهی شود و پرورش ایده در دل دانشگاه ها بیش از پیش صورت گیرد.

دبیر انجمن علمی رباتیک و فناوری های نوین دانشگاه صنعتی اراک افزود: ما معتقدیم که اگر در تمام امورات کشور از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری رویداد رباتیک و هوش مصنوعی در تحول صنعت ساختمان در دانشگاه صنعتی اراک

برگزاری رویداد رباتیک و هوش مصنوعی در تحول صنعت ساختمان در دانشگاه صنعتی اراک