مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 دی 1402 ساعت 13:402024-01-09سياسي

جلال زاده: خط قرمز جمهوری اسلامی ایران امنیت مردم است


رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه خط قرمز جمهوری اسلامی ایران امنیت مردم است، از وزارت خارجه خواست تا فشارهای لازم دیپلماتیک را به کشورهای پاکستان و افغانستان و برخی از دولت های حامی از تروریست ها آورده و حجت را بر آنها تمام کنند.

- رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه خط قرمز جمهوری اسلامی ایران امنیت مردم است، از وزارت خارجه خواست تا فشارهای لازم دیپلماتیک را به کشورهای پاکستان و افغانستان و برخی از دولت های حامی از تروریست ها آورده و حجت را بر آنها تمام کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وحید جلال زاده نماینده مردم ارومیه و رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در جلسه روز سه شنبه 19 دی 1402 صحن مجلس در نطق میان دستور خود ضمن محکوم کردن انفجار تروریستی در کرمان اظهار کرد: از دستگاه های ذی ربط در حوزه های امنیتی، اطللاعاتی انتظامی و نظامی برای برخورد جدی تر با تروریست هایی که امنیت مردم را به خطر می اندازند می خواهم که قویاً زمینه های چنین اقدامات ضد امنیتی را با تمام قدرت همچون گذشته کور کنند.

همچنین از وزارت خارجه می خواهیم که فشارهای لازم دیپلماتیک را به کشورهای پاکستان و افغانستان و برخی از دولت های حامی از تروریست ها آورده و حجت را بر آن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلال زاده: خط قرمز جمهوری اسلامی ایران امنیت مردم است

جلال زاده: خط قرمز جمهوری اسلامی ایران امنیت مردم است