مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 دی 1402 ساعت 14:402024-01-03سياسي

نام و القاب حضرت فاطمه زهرا(س) در صدر اسامی منتخب یزدی ها


بر اساس آمار پایگاه اطلاعات جمعیتی سازمان ثبت احوال کشور، 15 درصد نوزادان دختر متولد شده در این استان در سال جاری با نام و القاب حضرت فاطمه زهرا (س) نامگذاری شده اند.

- نام و القاب حضرت فاطمه زهرا(س) در صدر اسامی منتخب یزدی ها ایسنا/یزد مدیر کل ثبت احوال یزد گفت: بر اساس آمار پایگاه اطلاعات جمعیتی سازمان ثبت احوال کشور، 15 درصد نوزادان دختر متولد شده در این استان در سال جاری با نام و القاب حضرت فاطمه زهرا (س) نامگذاری شده اند.

محمد علی مکرمی به مناسبت سالگرد میلاد با سعات حضرت فاطمه الزهرا(سلام الله علیها)، تصریح کرد: از مجموع 13 هزار و 78 نوزاد متولد شده در نه ماهه سال جاری ، شش هزار و 420 نوزاد دختر دیده به دنیا گشودند که 985 نوگل با نام و القاب آن حضرت ملقب و مزین شدند.

وی افزود: نام های فاطمه، زهرا، زینب و حلما در صدر نام های منتخب یزدی ها برای دختران خود بوده که وجود نام و القاب حضرت فاطمه زهرا در بین این اسامی نشانگر ارادت مردم دارالعباده به آن بانوی بهشتی است.

مکرمی در ادامه نازنین فاطمه، یاسمین زهرا، حلماسادات، هدیه زهرا، یگانه زهرا، فاطمه حلما، فاطمه حسنا، فاطمه نورا برخی از ترکیبات پر انتخاب برای دختران خواند و گفت: نام مبارک فاطمه و ترکیبات آن در نه ماهه سال جاری، 510 بار و نام مقدس زهرا نیز 400 مرتبه در استان یزد انتخاب شده اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نام و القاب حضرت فاطمه زهرا(س) در صدر اسامی منتخب یزدی ها

نام و القاب حضرت فاطمه زهرا(س) در صدر اسامی منتخب یزدی ها