مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1402 ساعت 11:402024-01-17اقتصادي

فرصت ویژه دریافت سند برای سکونتگاه های غیررسمی گلستان


مدیرکل راه و شهرسازی گلستان از فرصت ویژه دولت سیزدهم برای اخذ سند سکونتگاه های غیررسمی استان خبر داد و گفت: متقاضیان برای دریافت سند مالکیت در سکونتگاه های غیررسمی استان تا پایان سال 1402 مهلت دارند.

- ایسنا/گلستان مدیرکل راه و شهرسازی گلستان از فرصت ویژه دولت سیزدهم برای اخذ سند سکونتگاه های غیررسمی استان خبر داد و گفت: متقاضیان برای دریافت سند مالکیت در سکونتگاه های غیررسمی استان تا پایان سال 1402 مهلت دارند.

مهدی ملک صبح چهارشنبه 27 دی ماه در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: آیین نامه اجرایی بند م تبصره 11 قانون بودجه 1402 برای اعطای سند به اراضی دولتی واقع در سکونتگاه های غیررسمی مصوب که در مالکیت وزارت راه و شهرسازی است، از سوی دولت ابلاغ شد.

وی با بیان اینکه این موضوع برای اولین بار در دولت مردمی سیزدهم اتفاق افتاده است، گفت: از مزایای دریافت سند در سکونتگاه های غیررسمی می توان به امکان استفاده از سند به عنوان وثیقه برای دریافت تسهیلات نوسازی مسکن اشاره کرد.

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان بیان کرد: بر اساس این آیین نامه، متصرفین حقیقی یا حقوقی قبل از سال 1394 که در اراضی دولتی واقع در سکونتگاه های غیررسمی مصوب در مالکیت وزارت راه و شهرسازی، سازمان ملی زمین و مسکن و یا شرکت بازآفرینی شهری ایران بنای احداث شده دارند، می توانند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرصت ویژه دریافت سند برای سکونتگاه های غیررسمی گلستان

فرصت ویژه دریافت سند برای سکونتگاه های غیررسمی گلستان