مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 دی 1402 ساعت 08:302024-01-07دانش

شناسایی اراضی مازاد در دانشگاه ها برای ساخت مسکن اساتید


معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزیر علوم، تحقیقات و فناوری: زمینی در منطقه 22 تهران برای حل مشکل مسکن اساتید دانشگاه در نظر گرفته شده است، مجوز های مربوط از شهرداری اخذ شده و کلنگ این پروژه با حضور علیرضا زاکانی شهردار تهران و روح الله دهقانی فیروزآبادی .

- معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزیر علوم، تحقیقات و فناوری: زمینی در منطقه 22 تهران برای حل مشکل مسکن اساتید دانشگاه در نظر گرفته شده است، مجوز های مربوط از شهرداری اخذ شده و کلنگ این پروژه با حضور علیرضا زاکانی شهردار تهران و روح الله دهقانی فیروزآبادی معاون علمی و فناوری رییس جمهور به زمین زده شد.

آغاز سال تحصیلی امسال با آغاز عملیات اجرایی پروژه مسکن اساتید همراه بود، روند ساخت مسکن اساتید را بعد از 4 ماه از معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم پرسیده ایم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، علی خطیبی معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در اوایل سال تحصیلی درباره مسکن اساتید گفته بود: زمینی در منطقه 22 تهران برای حل مشکل مسکن اساتید دانشگاه در نظر گرفته شده است، مجوزهای مربوط از شهرداری اخذ شده و کلنگ این پروژه با حضور علیرضا زاکانی شهردار تهران و روح الله دهقانی فیروزآبادی معاون علمی و فناوری رییس جمهور به زمین زده شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی اراضی مازاد در دانشگاه ها برای ساخت مسکن اساتید

شناسایی اراضی مازاد در دانشگاه ها برای ساخت مسکن اساتید