مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 دی 1402 ساعت 11:552024-01-10ورزشي

درگیری هاشمی نسب و غبیشاوی: هردو محروم شدند!


امروز کمیته انضباطی  احکام خود را صادر کرد که محرومیت و جرایمی را برای اعضای دو تیم فولاد و استقلال و هردو باشگاه در نظر گرفته است.

- کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال با صدور احکام دیدار جنجالی فولاد و استقلال در هفته دوازدهم لیگ برتر رای به محرومیت هایی داد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل از ورزش سه ، با توجه به مسائل پیش آمده در دیدار فولاد و استقلال در هفته دوازدهم لیگ برتر ، امروز کمیته انضباطی  احکام خود را صادر کرد که محرومیت و جرایمی را برای اعضای دو تیم و هردو باشگاه در نظر گرفته است.

  کمیته انضباطی در چند بخش مختلف اقدام به صدور رای کرده که در ادامه آمده است:   -باشگاه فولاد خوزستان بخاطر سوءرفتار تیمی ناشی از 6 اخطار و پرتاب بطری و اشیاء به داخل زمین و توهین به مقام رسمی از سوی تماشاگران منتسب به پرداخت مبلغ یک میلیارد ریال جریمه نقدی و در صورت قطعیت محکومیت یک جلسه، محرومیت تعلیقی تماشاگران موضوع دادنامه مورخ 4 مهرماه نیز اجرا خواهد شد.

    -علیرضا ابراهیمی، مدیر رسانه فولاد خوزستان به دلیل بد رفتاری در قبال مقام رسمی مسابقه به یک جلسه محرومیت از حضور در ورزشگاه و پرداخت مبلغ 260 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

  -نادر غبیشاوی، مربی تیم فولاد خوزستان به دلیل بد رفتاری در قبال مقام رسمی مسابقه به دو جلسه محرومیت با احتساب محرومیت ناشی از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درگیری هاشمی نسب و غبیشاوی: هردو محروم شدند!

درگیری هاشمی نسب و غبیشاوی: هردو محروم شدند!