مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 دی 1402 ساعت 12:152023-12-29ورزشي

انتقاد داور المپیکی از مربیان: با جار و جنجال رای داوران تغییر نمی کند


داور المپیکی ایران با انتقاد از بی احترامی برخی مربیان، گفت: برخی مربیان ما به علت بی اطلاعی از قوانین روز داوری، در تحلیل های خود دچار اشتباه می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، سعید عباسی درباره انتقادهای تند برخی مربیان و کشتی گیران به قضاوت داوران در مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی کشور به عنوان مرحله نخست انتخابی تیم ملی، عنوان کرد: داوری این رقابت ها در مجموع خوب بود هر چند ممکن است ضعف هایی نیز از نظر داوری در برخی مبارزه ها وجود داشته باشد.

نکته مهم این است که به هر حال ممکن است یک داور نیز همانند هر انسانی در کار خود دچار اشتباه شود اما به طور حتم این اشتباه عمدی نیست.

داور المپیکی کشتی ایران، درباره کشتی هایی که به دلیل انتقاد تند مربیانی همچون سعید عبدولی، عادل بالی تبار جنجالی شد، خاطرنشان کرد: بررسی ویدئویی قضاوت داوران ما نشان داد تصمیم آنها در این مبارزه ها درست بوده اما متاسفانه برخی مربیان ما به دلیل داشتن اطلاعات کم و ناقص نسبت به قوانین روز داوری جهان، در تحلیل های خود دچار اشتباه می شوند و با شکست کشتی گیرانشان بعضا انتقادات تندی را نسبت به قشر زحمتکش داوری کشتی ایران مطرح می کنند.

در قانون نحوه اعتراض مربیان به تصمیمات داوری تعیین شده اما متاسفانه چهره ای مثل عادل بالی تبار که مربی تیم ملی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد داور المپیکی از مربیان: با جار و جنجال رای داوران تغییر نمی کند

انتقاد داور المپیکی از مربیان: با جار و جنجال رای داوران تغییر نمی کند